Saturday, September 25, 2010

HARI MAKAN2

Hari ini Naqib & Nadia menjemput kawan2 dia org ke rumah. Saya jemput a few of my friends sahaja. Tak jemput semua pun kengkawan saya sebab jemputan ni lebih kepada kawan anak2 saya.

Pagi2 ke pasar Sect 16, nak beli santan semua tu. Ya Ampun, qeueu panjang tu...Bila balik rumah, agak bersilat gak lah ngan Nadia berdua untuk sediakan menu hari ni. Semua ready on time sebab saya jangka jemputan datang kul 12.30 pm tapi the first 2 guests tiba at 12.15 noon. Yang tak siapnya saya & Nadia... Belum bersalin kulit masa tu. Kwang 3x.


Ini yg sempat saya sediakan. Plan ada lagi nak buat tapi tak kesampaian.




ROTI JALA & KARI DAGING




SATAY & KUAH KACANG




KAWAN2 NAQIB




KAWAN2 NAQIB LAGI




KAWAN2 NADIA




TETAMU YG PALING MUDA & KECIL

Baby ni baru berusia 30 hari. Baik betul dia... Tidor je walaupun suasana rioh dan bising.



Ini kwn saya Normie with her husband. Ini kawan2 sejak Form 1 lagi.... TQ Normie sbb sentiasa keep in touch.




SEBAHAGIAN DRP KAUM KELUARGA SAYA




Yang sorang ni memang saya tuntut datang rumah. Dah byk tahun buat makan2 kat rumah saya, ada aje alasan... so kalau kali ni tak datang mmg kena blacklist terus. Tahun2 dulu mmg dah kena blacklist tapi tahun ni dah buat reinstatement laa... hehehe





Antara officemates yg dtg. Mekaseh banyak2.




0 comments:

Post a Comment