Wednesday, September 15, 2010

6 SYAWAL 1431H

Ya Ampunnnn... Kakak saya tak sihat & batuk tak berenti2 semlm tapi saya boleh tidor nyenyak sampai pagi!!!! Tapi pagi ni tak dengar dah bunyik batuk kakak saya. Dah lega agaknya. Sian dia... Sehari suntuk batuk, penat dia. Mesti urat2 perut tertarik bila batuk tu.

Tengah saya nak masukkan baju2 dlm washing machine.. tetiba Anne dtg kat saya. Dia pun cakap, "Mak masuk wad pagi tadi pukul 3.30 pagi..." Terdiam sekejap. Ya Allah..! Agak zalim gak rasa diri ni... Laaa... "knp tak kejut???" Anne tak nak kejut saya sebab dia kata tak nak kacau saya tgh tidor. Huuuaaaaahhhhhh!!!! So dia, Qirin & Luqman bertiga beradik hantar mak dia pegi hospital.

Kakak saya yg request nak masuk wad sebab dia dah tak tahan sangat dah. Dan yg kita org ingat dia semput tu sebenarnya bukan. Doctor kata lung infection & jantung tak stabil.

Kakak saya semlm satu hari dia tak makan apa2. Dia jamah mee rebus je sikit. Nasi dia tak lalu nak makan. So saya rasa nak buatkan dia bubur nasi berdaging laa.. at least bubur nasi ni insya Allah senang sket dia nak makan.

Untuk lunch hari ni, Anne yang masak. Acu tgk apa yg dia masak ni... Hmmm... Not bad... Memang berkungfu giler Anne kat dapur tadi. Hihihihi.


SIAKAP 3 RASA





MIXED VEGE KUNGFU




Untuk minum petang pulak, saya buat kuih keria.

KUIH KERIA

0 comments:

Post a Comment