Friday, April 30, 2010

THANK YOU!!!

These "Thank You" cupcakes with buttercream icing ni ditempah oleh user saya yg paling best. Bila saya nak deliver kat tempat dia pagi ni.. dia kata tak payah, dia akan datang amek di tempat saya.. so kira ok lah tu... tak yah gerak.




Bila dia datang, saya pun hulur lah kotak cupcakes tu.. tetiba dia kata "Nah.. Untuk you all..!!!" Hemmmm???? Apasal plak ni...??? Pelik lah pulak.. Dah beli drp saya.. nak bagi balik. Rupa2nya dia nak bagi unit saya cupcakes tu sebagai ucapan "Thank You" daripada unit dia. Dia kata unit kita orang banyak tolong dia orang. Tapi actually dia orang yang buat all those operational issues/jobs. Kita org setakat system support je... Tapi apa pun... keje as a team tu sangat bagus lah and this girl is a very good team player.

So saya minta this girl beri cupcakes tu pada boss saya le.. & of course boss saya amat terkezut... Hari tu baru je dapat cake secret recipe sebagai TQ drp Finance Group, Axiata Sdn Bhd. Saje je nak bagi kita orang perasan bagus..!!! hehehehehe...

0 comments:

Post a Comment