Friday, April 23, 2010

CHELSEA OH CHELSEA

Cupcakes dgn image Chelsea ni di request oleh seorang isteri untuk birthday her husband yg ke 43. Actually yg suka dgn Chelsea ni, sang isteri nya.. bukan birthday man ni... Tapi sbb wife dia yg beli and nak celebrate birthday husband dia.. maka dia pilih lah apa yg dia suka. Apa2 yg berkaitan dgn Chelsea la, so of course lah Lampard pun ada...




Feedback yg saya terima ni agak kelakar sket laa... Ni wife dia update kat saya bila dah celebrate birthday husband dia tu.... Husband dia sangat2 suka pada cupcakes tu and pesan beria-ria kat wife dia soh cakap "terima kasih" kat saya sebab buatkan cupcakes tu. Hahahahaha... Kelakar!! Padahal itu wife dia yg beli and request camtuh. Bukan nya saya pandai2 buat rupa gitu. Wife dia agak frust lah jugak sebab husband dia sepatutnya say thank you kat dia sbb belikan cupcakes tu... tapi tetiba soh say TQ kat saya. Apa kes....!!! heheheheh... Anyway... TQ jugak lah drp saya sbb suka kat cupcakes yg saya buat ni...


Ini pula order drp user saya untuk adik2 dia (adik lelaki & adik pompuan). Cupcakes ni with buttercream icing. So untuk budak2 laa ni... Yg lelaki suka Ben 10, yang pompuan pulak suka Barbie. Camtuh... dua2 ada bahagian masing2.


0 comments:

Post a Comment