Saturday, February 13, 2010

CUPCAKES MENEMUKAN KAMI.....

Hari ini dalam sejarah.... di negeri Melaka yg sememangnya penuh bersejarah... akhirnya saya bertemu kembali dengan sahabat saya setelah 27 tahun tanpa kabar berita. Wow... itu bukan sekejap tu... lama betul tu...

Kami baru saje dpt contact each other. Kawan saya ni rupa2nya suka dgn cupcakes. Dia pun order untuk 2 occassion, acara merisik & jugak birthday si comel Ika.

Kebetulan cuti CNY, boleh lah saya balik Johor sekali. Kami bergerak dari rumah lebih kurang 7.30 am. Saya bgtau kwn saya yg saya akan sampai before kul 11.00 am sebab acara merisik tu pukul 3.00 pm on the same day.

Mak oii... jem giler hiway, start dr Nilai sampai Seremban. Mmg padat kenderaan di hiway. Tp kami berjaya tiba di Melaka pukul 10.05 am. Kita org terus masuk MITC sebab sebenarnya tak tau pun the exact location. Kami pun pegi ke Restoren Subaidah yg ada kat situ for breakfast.

Bila habis makan, husband kawan saya pun tiba and dia lead us to her wife's clinic. Ada patient masa tu... so tunggu kejap.
Pastu... jeng jeng jeng... akhirnya saya bertemu dengan kawan saya... Dr Jasniah Mohamed. Wah.. Dah ada klinik atas nama sendiri. Bagus! Bagus!

CUPCAKES MERISIK




CUPCAKES UNTUK SI COMEL IKA



ME AND JAS




MY FAMILY WITH JAS & HUBBY & JAS'S MOTHER IN LAW




DEPAN KLINIK JAS

0 comments:

Post a Comment