Thursday, July 1, 2010

CHARITY OH CHARITY............

Kawan saya mendapat request utk membuat cupcakes bagi tujuan charity. Charity untuk apa tak tau sebenarnya. Memandangkan kuantiti yg banyak, kawan saya ni minta tolong saya untuk join dia buat cupcakes tu. Menariks jugak offer ni. So why not? Maka saya pun bersetuju untuk membuat 500 biji cupcakes with buttercream icing. Simple deco je.


Cupcakes ni menunggu giliran untuk dimasukkan dlm casing yg bertutup dome.



Walaupun deco nya sama, tapi saya buat in 5 different colours i.e. pink, yellow, purple, blue and last but not least, orange colour.

Akhirnya.. 500 biji cupcakes berjaya disiapkan dan delivery telah pun dibuat pukul 7.00 pagi tadi. Alhamdulillah.... Such a great experience! TQVM to my friend yg sudi ajak saya join dia.

0 comments:

Post a Comment