Tuesday, December 21, 2010

BANDUNG.......

Hmmmmm... penutup 2010... saya dan husband ke Bandung lagi. Anak2 saya tak nak ikut. Dok diam2 kat rumah okay.... Nanti kita org beli macam2 nanti. Hehehehe...


Here we come Bandung....







Dia org serve chicken beriani... tapi kali ni takde dessert laa...




Dah nak landing dah ni...




Alhamdulillah... Dah selamat landed. Eh siapa punya private jet kat sebelah tu??




Bandung Airport




Sampai aje... terus check in kat hotel, panggil Pak Supir terus ke Pasar Baru. Suka tokeh kain tu bila tgk kita org dtg... Siap order teh susu lagi utk kita org sampai customer lain jealous.

Husband saya bersama Pak Kumar Si Tokeh Kain





Lps Pasar Baru pegi BSM pulak. Lepak2 & jamu mata kat situ. Husband saya jer membeli... Saya??? Tengok jer.. Kat kedai kain tadi dah macam orang meroyan.


The next day, kita org pegi Rumah Mode cam bese... sekitar Jln Dago and last ke Paris Van Java. Tetiba kawan husband saya call, soh get ready by 7.30 pm, Pak Petros nak dtg and jemput gi dinner. Kawan husband saya & wife dia tu flight dia ke Jakarta, dan kita org jumpa lah mlm tu bersama Pak Petros sekali. Best gak dinner tu kat tempat seafood laa. Punya laa ramai umat Indon kat situ sebab ada football match yg Indon vs Philiphines tu. Indon menang and akan jumpa Malaysia di final nanti.


Ini di Paris Van Java







Saya tak perasan yg ada Santa Claus kat luar tingkap bilik saya. Rupa2nya masa kat entrance tu patut dah nampak tapi sebab dia tergantung kat atas, tidak laa pulak saya mendongak masa masuk kat main entrance hotel tu.





Seperti bese.... setiap kali balik dari Bandung mesti excess baggage punya. Hahahahah. Padahal itu pun dah amek portion kawan husband saya dgn wife dia punya.


Till next time Bandung... Don't worry.. nanti kita org dtg lagi...




Bye2 Bandung...

0 comments:

Post a Comment